اطلاعیه مهم :‌ به بروز رسانی نرم افزاری سرور ها و تغییر در کانفیگ
_______________________________________

باسلام و عرض ادب خدمت کاربران گرامی

براساس اخرین تصمیمات همکاران در هفته ی آینده ۲ تغییر مهم در سرور های ما صورت میگیرد به که به شرح زیر است:

۱)به روز رسانی نسخه ی php :
از انجایی که پشتیبانی از نسخه ی 5.4  پی اچ پی تمام شده و پشتیبانی امنیتی نسخه ی 5.5  نیز به زودی تمام خواهد شد ما مجبور به بروز رسانی نسخه های پی اچ پی به شکل زیر خواهیم بود.:
-------------------
تمامی سرور ها بجز سرور شماره ۴ :

نسخه ی پیشفرض :‌ PHP 5.6
نسخه ی دوم (قابل تغییر از پنل کاربران) : PHP 5.4 
-------------------
سرور شماره ۴:

نسخه پیشفرض :‌ php 5.6 
نسخه ی دوم (قابل تغییر از پنل کاربران) :‌ PHP 7.0
-------------------
سرور های اختصاصی که مدیریت آن ها بر عهده ی ماست +‌ سرویس میزبانی اختصاصی :‌

براساس نظر کاربر و نیاز سایت (های)‌ وی.

--------------------------------------

دلیل انتخاب این نسخه ها به شرح زیر است:

در سرور های میزبانی اشتراکی بجز سرور شماره ۴ سرویس های معمولی و حرفه ای ارایه میشود بررسی ما نشان داده که اکثر کاربران این سرویس ها به دنبال پایداری و امنیت مناسب در سرویس های خود هستند.
به همین دلیل نسخه ی پیشفرش 5.6 قرار گرفت که دارای امنیت مناسب است و یک نسخه ی 5.4 نیز برای آن دسته از کاربرانی که سایت هایشان با PHP 5.6 سازگاری ندارد قرار گرفت.
-------------------
درمورد سرور میزبانی شماره ۴ که ویژه کاربران خاص است و نیاز های خاص خود را دارند (مانند سرعت بالا و به روز بودن و استفاده از اسکریپت های اختصاصی و خاص و ...) نیز تصمیم گرفتیم که از اخرین تکنولوژي های روز دنیا استفاده کنیم بر همین اساس نسخه ی پیشفرض 5.6 قرار گرفت که اکثر فریم ورک های معروف دنیا از ان پشتیبانی کامل دارند و نسخه ی دوم نیز 7.0 قرار گرفت که به روز ترین نسخه ی پی اچ پی است و سرعت ان بر اساس اخرین تست های تیم ما بیش از ۴۰ درصد بیشتر از نسخه  های قبلی است .(به زودی نمودار هایی از تست های تیم ما در سایت قرار میگیرد که با دقت فراوان انجام شده است )‌ و این سبب میشود که کاربرانی که تمایل به استفاده از سرویس میزبانی با سرعت خارق العاده دارند نیز سرویس های ما برایشان اولین انتخاب باشد.
-------------------



۲)تعییر index وب سرور :
بر اساس بررسی های انجام شده و نظر برخی از کاربران اکثر سیستم های مدیریت محتوا در صورتی که به صورت پیشفرض ایندکس روی php (به جای html) باشد عملکرد بهتری دارند همچنین از انجایی که فایل ایندکس پیشفرض هاست های دایرکت ادمین  index.html است و ایندکس پیشفرض دایرکت ادمین روی html است درصورتی که کاربر این فایل را حذف نکند یا تغییر نام ندهد اسکریپت نصب شده به درستی کار نمیکند (البته در سیستم نصب اتوماتیک وردپرس که توسط تیم ما نوشته شده بود این مورد اعمال میشود )‌ 
تیم ما نیز به همین دلایل تصمیم گرفت که ایندکس پیشفرض به PHP تغییر کند و درصورت عدم وجود فایل PHP فایل HTML بارگذاری شود.
این تغییر نیز در زمان تغییرات شماره ۱ انجام خواهد شد.
---------------------------------------------------------

نکات مهم :

۱)۷۲ ساعت قبل از تغییرات زمان دقیق تغییرات اطلاع رسانی میشود.
۲)لطفا درصورتی که سایت شما با این تنظیمات جدید ناسازگار است هرچه زود تر به تیم ما اطلاع بدهید تا از ایجاد مشکل برای سایت شما جلوگیری به عمل اید.
۳)درصورتی که سایت شما فقط با نسخه ی شماره ۲ کارمیکند و اطلاعی درمورد روش تغییر به حالت دوم ندارید لطفا تیکت ثبت کنید تا توضیحات لازم ارائه شود.
۴)پیشبینی میشود تمامی تغییرات کمتر از ۱ ساعت زمان بگیرد و تمامی تغییرات پس از ساعت ۱ نیمه شب انجام میشود تا مشکلی برای سایت های کاربران پیش نیاید.
۵)در این تغییرات هیچ تغییری در فایل های کاربران ایجاد نمیشود بااین حال ما تاکید بر بکاپ گیری توسط کاربر داریم (هرچند بکاپ گیری اتوماتیک توسط ما انجام میشود اما سالم بودن بکاپ ها را تضمین نمیکنیم)

---------------------------------------------------------
به روز رسانی :
تاریخ 8 july :
براساس تصمیم اتخاذ شده تغییرات در حدود ۸۰ ساعت اینده انجام خواهد شد و در لینک زیر میتوانید نتیجه ی اخرین تغییرات را مشاهده فرمایید :
http://irdirectadmin.ir/client/serverstatus.php
---------------------------------------------------------
با ارزوی موفقیت برای کاربران گرامی

مدیریت ای ار دایرکت ادمین



Saturday, June 18, 2016



« برگشت



Powered by WHMCompleteSolution