مشکل در هارد سرور شماره ۲ و اختلال در سرویس کاربران

باسلام و عرض ادب
متاسفانه از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه ظهر بیست و سوم مرداد ماه مشکلی در هارد سرور شماره ۲ فرانسه ایجاد شد که این مشکل سبب قطعی کامل سرور از ساعت ۱:۳۰ ظهر همان روز شد.
تیم ما تلاش فروانی برای حل مشکل هارد کرد ابتدا قصد داشتیم که بدون ایجاد تغییر خاصی در سرور و صرفا با تعمیر نرم افزاری هارد دیسک مشکل را حل کنیم که متوجه شدیم مشکل بسیار شدید است و تعمیر نرم افزاری مشکلی را حل نمی کند.
سپس با تلاش تیم فنی اقدام به انتقال تمامی اطلاعات کاربران به سرور دیگری در مرکز داده دیگر کردیم تا مشکلی برای اطلاعات کاربران پیش نیاید.
لازم به ذکر است در این مدت ما پاسخگوی تمامی کاربران از طریق تماس تلفنی بودیم و سعی کردیم ارتباطمان با کاربران قطع نگردد.
پس از این که اطمینان حاصل کردیم که این هارد دیسک به صورت کامل مشکل دارد شروع به اماده سازی سرور دیگری کردیم تا سایت های کاربران بر روی ان میزبانی شود .
از حدود ساعت ۱۹  شروع به انتقال اطلاعات به سرور جدید کردیم و درحال حاضر(ساعت ۱۹:۵۱ دقیقه ) هنوز ریستور به صورت کامل انجام نشده است.
لازم به ذکر است ای پی سرور تغییر نکرده و همان ای پی قبلی بر روی سرور جدید قرار داده شده است از این رو هیچ نیازی به ایجاد تغییری در دی ان اس و ... نمیباشد.
همچنین از تمامی کاربران خواهشمندیم که پس از ریستور کامل اطلاعات ، سایت های خود را بررسی نمایند و درصورت وجود هر مشکلی نهایتا تاریخ ۲۵ مرداد ماه به ما اطلاع بدهند. هرچند ما با دقت کافی تمامی فایل ها را منتقل میکنیم اما به دلیل انلاین بودن انتقال احتمال ایجاد مشکل وجود دارد.
بدیهی است که تیم ما هیچ مسئولیتی بابت درخواست هایی که پس از تاریخ یاد شده ارسال شوند نخواهد داشت.
لازم به ذکر است تیم ما تمامی تلاش خود را برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی میکند اما بدیهی است که هیچ تضمینی برای کارکرد درست سیستم های الکترونیکی و سخت افزاری وجود ندارد و از این بابت کاری از ما ساخته نیست.
امیدواریم چنین مشکلاتی دیگر تکرار نشود.

باسپاس فراوان
مدیریت فنی آی آر دایرکت ادمین
مهدی تمدن


Saturday, August 13, 2016



« برگشت



Powered by WHMCompleteSolution